Jste na: Neoda.sk
Ako reklamovať
Nefunguje vám zakúpený tovar alebo je poškodený? Spravili sme vo vybavovaní Vašej objednávky nejakú chybu? Alebo chcete tovar len vrátiť či vymeniť?
Potom prosím vyplňte náš reklamačný formulár a my spravíme všetko, čo bude v našich silách, aby sme vzniknutý problém vyriešili k Vašej spokojnosti.
Po vyplnení a odoslaní formulára Vám zašleme informácie o ďalšom postupe.
Neposielajte nám prosím zásielky, dokiaľ Vás k tomu nevyzveme. Zásielky, z ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, bohužiaľ nie sme schopní spracovať.
Identifikácia objednávky
Najprv potrebujeme vedieť, ktoré objednávky sa problém týka.
Zadajte prosím jeden z nasledujúcich dvoch údajov o objednávke. Pošleme Vám overovací e-mail. V ňom kliknete na odkaz a otvorí sa vám predvyplnený formulár, vďaka ktorému nám ľahko a rýchlo oznámite, čo potrebujete vyriešiť.